Zo zet je tassen in als relatiegeschenk

Zo zet je tassen in als relatiegeschenk

Wanneer het gaat om relatiegeschenken heb je erg veel keuze. Eén van de mogelijkheden is te investeren in tassen. Je kunt tassen namelijk op verschillende manieren inzetten als relatiegeschenk. Door de veelzijdigheid van tassen als relatiegeschenk ben je er zeker van dat je veel extra zichtbaarheid voor je bedrijf kunt creëren. Benieuwd hoe je dit doet? Lees dan snel de tips in dit artikel!

Duurzaamheid

Heb je een winkel of andere onderneming waar je je klanten producten meegeeft? Overweeg dan eens om te gaan voor papieren tassen in plaats van plastic tassen. Door te kiezen voor papieren tassen van Maxilia bedrukken kun je als ondernemer laten zien dat je duurzaamheid hoog in het vaandel hebt staan. Daar komt bij dat de papieren tassen met jouw naam erop in het straatbeeld te zien zullen zijn en voor lekker veel zichtbaarheid zorgen. Passen papieren tassen niet echt bij je onderneming, maar wil je wel duurzaam bezig zijn? Dan kun je ook kijken of je katoenen tassen kunt laten bedrukken met het logo van je bedrijf erop. Deze tassen worden ook nog eens vaker dan één keer gebruikt en zijn daarom goed voor de zichtbaarheid van je bedrijf.  

Papieren tassen als goodiebag

Voor iedere branche

Tassen zijn ook erg handig als relatiegeschenk omdat ze in bijna iedere branche in te zetten zijn. Zoals gezegd zijn ze natuurlijk uitermate geschikt in winkels, maar daarbij zijn ze op iedere winkel aan te passen omdat je ze kunt voorzien van iedere kleur en elk materiaal. Maar niet alleen winkels kunnen profiteren van de voordelen van tassen als relatiegeschenk. Zo kun je ook denken aan sportscholen die met rugzakjes bedrukken erg veel aan klantenbinding en extra zichtbaarheid kunnen doen. Deze bedrukte rugtassen zijn dan uitermate geschikt om uit te delen aan nieuwe leden of te gebruiken voor een leuke  (weggeef)actie.  Via deze link kun je rugzakjes bestellen.

Goodiebags

Het kan sowieso een goed idee zijn om bij jouw onderneming een leuke winactie te organiseren en daar zelf samengestelde tassen voor te gebruiken. Op die manier kun je bij veel mensen je onderneming in het oog laten springen en ze kennis laten maken met je producten of diensten. Je zoekt dan één of meerdere van je beste producten uit en stopt ze in een leuke goodiebag waar de naam of het logo van je onderneming op staat. Vervolgens kondig je de winactie duidelijk aan zodat mensen weten hoe en tot wanneer ze kunnen meedoen. Extra tip: als je van zo’n win- of weggeefactie een terugkerende gebeurtenis maakt ben je verzekerd van veel nieuwe klanten

Dionne, 28, freelance online marketeer met een passie voor bloggen, online marketing en ondernemen.

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *